jueves, 17 de diciembre de 2015

GALLOCANTA UN LLOC DE ENSOMNI














Hola soc Borja i he possat açi la meua experiencia en Gallocanta:

A principi de curs la nostra mestra Amparo ens va dir que farien una eixida a Gllocanta per a vore el pas migratori de les grulles.Qina emoció¡,com sería aquell lloc?,hi havia tantes coses que no sabía....  
Va arribar el dia i a l'autobus vam jugar a moltes coses.Primer vistàrem el castell de Peracense.
Allí un monitor molt amable ens va explicar com es defenien,les seues armes...i vam pujar d'alt del totper a vore unes vistes impresionants.
Quan vam anar a l'autobus vaig xafar una planta que tenia punxes,amb la mà!
Arribaren a Gallocanta¡.En aquel lloc hi havia un museu i vam entrar;allí Carme i jo vam fer una nova amiga, una au!


Després vam arribar a l'hostal i vam dinar;com molaven les habitacions¡,per cert,Mario i jo no vam dormir res perque ferem algunes travesures als demés per la nit.De matí,desdejunàrem i anarem cap a Daroca.Vam fer una gynkana per tota la ciutat,lo pijor era,que els carrers eren molt empinats¡
Llavors,en l'autobùs de tornada a Gandia vaig recordar totes les coses bones que hi havia aprés.Quan vaig arribar a Gandia vaig abraçar a la meua mare.Em vam passar moltes coses durant l'excursió!!!


UNA EXCURSIÓ INOBLIDABLE!!!

Borja Reviriego Ortiz 5º




































































No hay comentarios:

Publicar un comentario